De Explorers zijn jongeren tussen de 15 en 18 jaar. Zij hebben opkomst op vrijdagavond van 19.30 uur tot 22.00 uur in Scoutinggebouw De Helix in de Delftse Hout.

Explorers maken de programma’s voor hun eigen opkomsten. Daarbij worden ze ondersteund door hun begeleiding. Van begeleiders mag je dus best wel wat verwachten. Niet dat ze je bezighouden. Geen voorgekookte activiteiten. Wel dat ze je net dat laatste zetje geven.
Dat ze je een goede reden geven om uit je luie stoel te komen en een beetje hulp als dat dreigt te stranden.

Abseilen, kanovaren, primitief kamperen, dagje strand, lekker stappen, fietsen in grotten, een kamp in Zweden, kanoen op de Lahn in Duitsland… Niks is onmogelijk. Bij Explorers blijft het niet bij plannen maken. Plannen zijn er om uitgevoerd te worden!

Voor meer informatie neem gerust contact op met de begeleiding.

Opkomst informatie

De opkomst is elke vrijdagavond. De opkomst start om 19:30 en zal eindigen om 22:00. De locatie van de opkomst is de Helix, bieslandsepad 19, 2616 LL Delft (gelegen naast de kinderboerderij).

Algemeen contact emailadres voor de explorers:    explorers@scouting-hedera.nl